Saturday, June 1, 2013

Sagacious 1-

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani.

Segala Puji Bagi Allah Tuhan Semesta Alam.



Malam, dia telah mengajar segalanya.
Everything. Syukran katsiran jiddan to her.
Yes, always be positive.

Kepada 'beliau'. [ belajar dari Saya Muslim, Awak Iman ]

saya minta maaf.
Mungkin, saat hari tu engkau orang yang paling aku benci.
Tapi akan datang, anything could happen.

Dan saat ini, aku datang ingin memohon sejuta seinfiniti kemaafan.
Atas segala kesalahan sama ada yang kau nampak atau tak.
Ya, kakak aku dah brain wash aku dah.

Bila aku ada kakak..?


Dah lama aku mengetahui bahawa membenci penyakit hati.
Tapi tak lama aku tahu yang rupanya dalam diam aku benci dengan kau.

Taklah tak benci , cemburu je. :p

ok, lawak. Kepada 'beliau' , saya minta maaf :D

Mungkin anda memang tak perasan, kerana saya taknak bagi anda perasan.
Kepada yang lain, jangan nak perasan. HAHA

Orang tertentu sahaja akan faham tentang ini. Yang tak faham,

SILA JANGAN MEREKA CERITA.


ok..? Sekian , Terima Kasih Daun Keladi.

No comments:

Post a Comment