Thursday, March 12, 2015

Keinginan

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasihani.
Assalamualaikum semua.

Teringat kembali zaman hingusan kanak-kanak aku dahulu.
Pelbagai cerita selalu 'dedikasi'kan dalam blog ni.
*cerita yang tak berpengajaran*
Konon nak guna bahasa Inggeris habis punah English aku hahaha.
Well, mana taknya kalau guna Google Translate hahahaha.

Aku dari dulu lagi English aku tak hebat.
Well, I have no one to speak with.

Zaman sekolah rendah tu pandai buat ayat untuk UPSR je.
Nampak tak matlamat aku belajar English dulu adalah kerana PEPERIKSAAN.

Aiyaahhh!

Blog ini dulu, ditubuhkan *hahaha* pada tahun 2010.
Aku tak pasti kenapa aku buat blog ini.
Rasanya macam sebab ada sorang kawan aku ni, Najeebah binti Azizan.
Dia buat blog dulu. Lepastu, aku ikut dia hahahaha.

Rasanyalah.

Sejak dua menjak ni, aku selalu berangan.
Aku nak cerita balik kisah aku kat dalam blog ni.

Tapi,
Kisah yang bermanfaat lah *of course*

Buat apa nak bagi tahu kisah hidup saya yang takde pengajaran hahaha.

I will do, in shaa Allah.

Doakan Sarah menjadi seorang Pakar Sakit Puan eh!
Doakan saya diterima masuk sebagai pelajar Asasi Perubatan.
Amiin!

Terima kasih atas doa anda.
Bila dah jadi doktor, 
Hahaha sebenarnya dah macam-macam benda fikir dalam kepala otak ni nak buat apa.

Terlalu ter-inspired by Dr. Halina lah.
Yes, I'm a big fan of her.

Ok bai. Tu je nak bagitahu. lol
*forgive my grammar errors*

Wasalam.

No comments:

Post a Comment