Sunday, March 5, 2017

Attention-seeker at 20?


Bila dah masuk 20 ni memang kita akan jadi attention-seeker ke macam mana eh?

Tak tahu lah nak cakap macam mana, somehow aku rasa aku makin kuat merajuk. Sangat kuat!
My style bila merajuk is I did the silent treatment. I didn't say a word pun. Merajuk lah memang merajuk. Tapi orang selalu cakap yang kita selalu merajuk dengan orang yang kita sayang je.

What I wish when I was sulking is ada orang datang and pujuk kita and tanya in a very soft and polite voice (of course it must be not a boyfriend). I wanna have that! Tapi bila aku merajuk je, takde sorang pun datang and pujuk T.T


Weh, aku nak sangat kot ada orang approach kita and try untuk faham kita, faham tak?
Entahlah, sejak sejak 20 ni kenapa tah dengan aku. I'm an attention-seeker suddenly. Rasa macam tolonglah faham and cari punca kenapa aku merajuk woiiii!?!



HAHAHAHA



I know this may sounds funny but it's real lah!



You don't know that feeling. Rasa macam kurang kasih sayang, rasa macam kurang perhatian...

Sebab aku ni jenis yang tak cakap kalau tak suka atau mengharapkan sesuatu. Faham tak?

Tak, korang takkan faham sebab korang bukan aku.



Aku akan rasa macam eii serba salahnya nak minta, serba salahnya nak cakap the truth and end up aku simpan simpan pendam pendam lepastu it burst out dengan cara, merajuk.
Tapi takde sape pun faham T.T

Right now, macam depress pun ada lah juga sebenarnya tapi entahlah. I try to avoid it. Be cool sometimes tapi not so cool. It is unexplainable. It is hard to be explained. No one couldn't understand.

No comments:

Post a Comment