Wednesday, October 5, 2016

#siskenatinggal


T____T


semalam kan, hahaha.
time lepas maghrib, aku tengah lapar lah cari makanan. fortunately, ada roti je. so, makan lah.
housemate semua bantai makan bihun tomyam tau, perghhh bau dah lah menusuk kalbu.

tak offer sikit pun T____T (cewah, kang habis orang punya aku makan)


tiba-tiba kawan shamsim (student shams masuk usim) update, yang dia craving makan mi sup.
dia cari kedai lah, and aku pun bagi suggestion sekalituuuu,
dorang pergi makan ramai-ramai tanpa aku (reunion kecil-kecilan lah gitewww)


sumpah menangis hahahaha (ciwek kan?)
rasa kena tinggal hoho.
dahlah tengah lapar, pastu takde orang nak offer food and then kawan shamsim keluar nak pergi makan food. POOFF!

rindu lah weh T_T sebab tu nampak macam lonely walhal tak lonely pun.
rindu kawan-kawan satu batch, aku masih tak boleh move on merindui kawan-kawan QN1014
dulu time tamhidi, selalulah kumpul sama-sama, makan dan sebagainya.
dak QN ni suka makan, so kau ajak je, confirm jadi.
tak macam kawan baru ni, dorang tak suka makan free T__T


nak buek cemano, orang tu kan lain-lain

pastu, aku suruh lah dorang selfie banyak-banyak semalam.


























amboi selfie sakan nampak









wehhh rindu lah T___T

kat sini cuma 3 ketui ja shamsim, dapek lak sorang laki, memang tak lah nak makan sama-sama tu ahahahahaha


asal aku macam lonely sangat ni?

tak lonely, tapi sebab dah anggap QN ni family, family yang cannot be replaced oleh mana-mana batch. trust me.


QN, lain. special. unik. tak boleh diganti.


lain kali nak kumpul jangan lupa ajak aku T___T

nak ikut jugaaaaaa T___T


jaga diri QN!



iolls rindu batch iolls.
#siskenatinggal #sissedih #datanglahKL #nakkumpuljuga


XOXO

No comments:

Post a Comment