Friday, August 5, 2016

New face tehee


Semalam (semalam lah kan harini dah masuk 5 August), sesaje nak buka blog sekali kau crash.

Aku dah meleleh dah depan-depan laptop ni sebbaik mak ayah den dah tidur huhu kalau tak, malu aku mana nak tutup muka.


Dahlah semalam tengah patah hati HAHAHAHAHA
Sekali tu dengan blog sekali patah.

Bertambah hancur hati den.


Sepatah-patah hati bila tahu yang orang yang kita suka dah ada taman dalam hati, patah lagi hati bila tengok blog kau crash!



Double crushed!


Tak percaya?
Try lu.


Gila kau tak berderau?! Aku rasa habis hilang darah kat muka ni bila tengok blog jadi macam tu T.T



Aku dahlah budak tak pandai main coding, kunun nak try ah betulkan makin teruk aku nengok.

Nasib baik ada option customize kat bahagian template. Nasib baik cantik aku customize (wahaha puji diri sendiri, lol).



Okay lah puas hati yang penting tak crash lagi. So, welcome to my not-so-new blog. Appearance je new. Saje pilih grey sebab sedap mata memandang nak baca hehe.



Jangan lak kau terkejut pula ingatkan salah masuk url. Ni blog Sarah Saharudin dengan customization yang baru :)




Kbai dah puas hati. Sekarang pun dah pukul 3.19 a.m. Nak tidur sebab hati dah tenang wuhu.


Esok sambung post baru in shaa Allah.



XOXO

No comments:

Post a Comment